piątek, 25 stycznia 2013

ScrapMapka#22

Heloł heloł w ten mroźny piątek!! Za oknem ziiiima - to mamy dla Was coś na rozgrzewkę ;-) - ScrapMapka#22:


A tak poradził sobie z tą mapką nasz zespół:

Noomiy:

Kasia-Worqshop:

Mira:

Fasoolka:

AgnieszkaD:

Ola:



No i jak - podoba się? Czujecie się zainspirowane?? Bo przyznam szczerze, że ja (Viva) ogromnie! Jako, że standardowo nie wyrobiłam na zakrętach i nie dałam rady przygotować scrapa do tej (własnej w dodatku!) mapki, to chyba się skuszę w trakcie trwania wyzwania, bo dziewczyny machnęły przefantastyczne, mega inspiracyjne prace! Was również zapraszam do wspólnej zabawy i niecierpliwie czekam na Wasze interpretacje - macie równe 2 tygodnie czasu (do 8 lutego 12:00), więc do pracy! :-D

Ściskam ciepło!
Viva

6 komentarzy:

  1. jejkuu! super mapka! a Wasze inspiracje uwielbiam <3
    dzisiaj powinny przyjść nowe papiery i z pewnością pierwsze co z nich zrobię to scrapa do tej mapki :)
    buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! czuję że znowu się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wszystkie wykonania :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała mapka! Inspiracje niesamowite!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. buuuuu opublkowałam rano na blogu ale nie mogłam zamieścić tutaj ... spóźniłam się szkoda może następnym razem ((((( Mapka była suuuuper.
    http://mojbalaganik-ewik21.blogspot.com/2013/02/malinowy.html

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)